Brafitting online
Chcete nás navštívit, ale máte to k nám daleko? Raději byste nakoupila z bezpečí domova, ale neznáte svou velikost? Nebojte se, my si poradíme i online.
Ať už jste naše stálá zákaznice nebo jste na nás narazila poprvé, velmi rády vám pomůžeme vybrat si model, po kterém toužíte, využít dárkový poukaz nebo si třeba jen můžeme popovídat.
Online Brafitting probíhá přes webkameru. Pokud Vám není tento styl komunikace příjemný, jednoduše svou kameru vypnete a zbytek už obstaráme my. Brafitting je samozřejmě zdarma, vůbec se neostýchejte si tento prádlový dýchánek domluvit :)
Před prvním online brafittingem nám vyplňte kratičký dotazník a my se Vám ozveme. Po vyplnění dotazníku očekávejte mail s instrukcemi, jak se spojit - mail chodí automaticky, zkontrolujte si prosím doručenou poštu, hromadnou poštu, nevyžádanou poštu apod.
Společně probereme Vaši velikost prádla, preferovaný typ a barvu a veškeré vybrané modely rovnou předvedeme. Prádlo pak zašleme poštou nebo Zásilkovnou a jakmile jej budete mít u sebe, můžeme si zavolat znovu a probrat, jak se v něm cítíte. Co vám nebude perfektně sedět jednoduše vrátíte.
Moc rády se Vám budeme věnovat a těšíme se na druhé straně webkamery! 
FAQ:
MÁTE OTEVŘENO? Máme! Ale pokud bydlíte daleko a nemáte k nám cestu nebo je pro vás z jakýchkoliv důvodů pohodlnější k nám nejezdit, můžete si prádlo vyzkoušet i u sebe doma. VYZKOUŠEJTE SLUŽBU ONLINE BRAFITTING! Prádlo vám rády pošleme poštou nebo Zásilkovnou.
POTŘEBUJI PODPRSENKU, CO MÁM DĚLAT? Napište nám, zavolejte, vyjdeme Vám vstříc. Už máme mnoho zkušenost s vybíráním prádla na dálku pomocí webkamery, pokud jste u nás již nakupovala, možná máme i Vaše záznamy a o to lépe poradíme.
FUNGUJE ESHOP? Ano!
BUDE NĚJAKÉ NOVÉ PRÁDLO? Ano. Zboží chodí postupně. Přijďte vyzkoušet naše novinky.
MÁM U VÁS REZERVOVANÉ PRÁDLO Výborně, Vy se na prádlo těšíte, ono se těší na Vás. Jak ho k Vám dostaneme? Můžete si ho přijít vyzvednout osobně nebo ho za Vámi pošleme Zásilkovnou nebo Českou poštou. Možnost výměny nebo vrácení pokud by Vám nevyhovovalo, je samozřejmostí.
MÁM U VÁS OBJEDNÁVKU K VYZVEDNUTÍ Rády Vám ji předáme! Zastavte se za námi na prodejnu, kde je k vyzvednutí.
MÁM U VÁS OBJEDNÁVKU, KTERÁ JEŠTĚ NEPŘIŠLA Mrzí nás to - snažíme se dostat od dodavatelů prádlo, bohužel se někdy může stát, že se balíček zpoždí. Zkuste nás kontaktovat a něco společně vymyslíme.
POTŘEBUJI REKLAMOVAT PRÁDLO Problémy s prádlem nás mrzí. Zavolejte na 602 300 415 nebo napište na obchod@caresse.cz a vyřešíme, vždy se samozřejmě můžete stavit i osobně.
MÁM U VÁS NEDOŘEŠENOU REKLAMACI ANEBO OPRAVU Platí totéž, co o oddíl výše.
PORADÍ MI NĚKDO, JAKÉ PRÁDLO SI MÁM VYBRAT? Samozřejmě. Od toho jsme tady! Poradíme po telefonu, po mailu, osobně a nově i po webkameře! Ukážeme na dálku, co by Vám mohlo vyhovovat. Při covidu jsme vyzkoušeli BRAFITTING ONLINE a máme na něj dobré ohlasy, služba je zdarma, jestli si nakonec nějaké prádlo vyberete a zakoupíte je jen a jen na Vás!
PSALA JSEM VÁM E-MAIL A NIKDO MI NEODPOVĚDĚL Omlouváme se! E-maily se občas zatoulají a bohužel to nelze vyloučit ani u nás. Můžete nám napsat znovu či zavolat na 602 300 415.
VOLALA JSEM VÁM A NIKDO NEBRAL TELEFON Je možné, že bylo po otevírací době či jsme si hovoru nevšimly. Za běžného provozu se to stává, když se staráme o zákaznice v kabinkách. Prosíme proto o pochopení. Když si hovoru všimneme, voláme obratem zpátky. Občas nám proklouzne. Prosíme, zkuste to znovu. Nebo napište e-mail.
PSALA JSEM VÁM PŘES VYSKAKOVACÍ OKÉNKO NA WEBU Nebudete tomu věřit, ale náš vlastní komunikační kanál nám občas padá do spamu. Budeme moc rády, když to buď zkusíte znovu, nebo využijete jinou z možností kontaktu.
POTŘEBUJI NĚCO JINÉHO Jsme tady. Přes kontakt na webu, na telefonu 602 300 415 nebo e-mailu obchod@caresse.cz. Nebo osobně na prodejně. Nebojte se na nás obrátit. Uděláme první poslední, abychom poradily. Zvlášť tedy co se týká prádla, ale umíme i prima nevyžádané rady ohledně vztahů, vaření nebo cyklistiky.
KONČÍ MI PLATNOST POUKAZU Je nám jasné, že uplatnit poukaz bylo komplikované. Napište nám do mailu obchod@caresse.cz číslo poukazu a my Vám jeho platnost prodloužíme. Pokud Vám již platnost (např. vánočního) poukazu vypršela, nebojte se na nás obrátit, najdeme řešení.
MĚLA JSEM NA ESHOPU VYHLÍDNUTÉ PRÁDLO A UŽ HO NEVIDÍM. MÁTE HO JEŠTĚ? Možné to je. Určitě se na nás obraťte a zkusíme to ověřit. Je možné, že prádlo si v mezičase někdo rezervoval, ale nakonec si ho nevezme. Nebo se nám zatoulalo.