Rozhovor s majitelkou Klárou na podnikatel.cz

| Kategorie: Rozhovory | Autor:
Kláře Hruškové patří čtyři kamenné pobočky a jeden e-shop se spodním prádlem Caresse. Její značka se věnuje takzvanému brafittingu, kdy zákaznicím v obchodě pomáhají s výběrem té správné podprsenky.
Rozhovor s majitelkou Klárou na podnikatel.cz

Klára Hrušková přiznala, že prvním impulsem pro založení Caresse bylo to, že s kamarádkou v Praze nenašly obchod, kam by chtěly chodit nakupovat. A to jak z hlediska rozumné ceny, tak zacházení. Pamatuje si, jak se na ni ještě jako na studentku v jednom obchodě dívali skrz prsty. Chtěla jsem chodit nakupovat někam, kde bych se cítila dobře, prodavačky by byly milé a já bych se před nimi nestyděla, že jsem tlustá. Abych se tam cítila dobře a cena byla odpovídající,popisuje Klára. Vzpomíná, že se vše rozběhlo na základě prádlových večírků. Tehdy měly s kamarádkou strašně málo peněz, půjčily si od rodičů každá 150 tisíc korun, což bylo na otevření a vybavení prodejny opravdu málo. Tak nakoupily zásoby a začaly s nimi jezdit po republice. Nejdřív do Brna, ke kamarádovi, do čajovny. A potom k mé mámě do práce do zasedačky, která se zrovna nepoužívala. Vzaly jsme tam prádlo a dělaly jsme poradenství pro máminy kolegyně. Tím se otočily prvotní peníze na rekonstrukci prodejny, dodává Klára. 

V Caresse se v začátcích chtěli odlišit hlavně poradenstvím, přístupem a rozsahem velikostí. Tehdy byl v Praze Bra expert, který Klára Hrušková v roce 2018 koupila. Jejich cílem tehdy bylo, aby se u nich dámy cítily spíše jako u kamarádky než jako v obchodě. Aby se opravdu cítily dobře, aby k nim šly bez ohledu na to, že se třeba zrovna necítí hezké nebo že se stydí a podobně. Zkrátka aby se cítily úplně v pohodě. 

 

Celý článek najdete na webu podnikatel.cz ZDE.